Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace

Registrace     Přihlášení

 

0 Kč / 0 ks

 

Novinky

Ceny plotů a příslušenství 2017

Nové ceny v eshopu pro rok 2017 - aktualizované u jednotlivých položek v obchodu.

Platný ceník s cenami, za které vám zboží dodáme je uveden ZDE >>

WPC produkty

Aktualizovali jsme obsah naší nabídky WPC terasových prvků a plotových dílů.

WPC terasová prkna, WPC ploty a plotové dílce, WPC obkladové profily

WPC Dlažba a příslušenství

3 typy WPC dlažby nově c naší nabídce! Omezený počet kusů skladem!

 

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

provozovatele internetového obchodu:
WIGO spol. s r.o.
K Olšině 235
530 09 Pardubice, Trnová
IČ 60113367 (dále jen provozovatel)

Objednávka zboží, její realizace

Objednávka, kterou zákazník vytvoří a pomocí košíku odešle. Pokud ji provozovatel přijme, odešle potvrzovací email o objednávce na email zákazníka. V některých případech může provozovatel použít telefonický kontakt na zákazníka, např. při sjednávání většího množství zboží.
Vystavením objednávky a jejím potvrzením vzniká mezi zákazníkem a provozovatelem obchodní vztah.

Platební podmínky

•    Forma úhrady – dobírka při převzetí zboží (PPL 150,-Kč / balík)
•    V některých případech je možno požádat o vystavení zálohové faktury. Po obdržení peněz na náš účet bude zboží vyexpedováno.
•    Další možností je vyzvednutí zboží osobně na provozovně a zaplacení hotově.

Způsob platby je zadán ve formuláři objednávky. Zboží bude expedováno s fakturou.
Objednávka bude vyřízena do 48hodin (týká se zboží skladem). Zboží zasíláme běžně do 2-10dnů. U ostatního budeme zákazníka informovat telefonicky nebo emailem.
V některých případech se může konečné poštovné lišit, z důvodu velmi těžkého nebo rozměrného zboží. Budeme vás předem kontaktovat.

Ceny a zboží

Provozovatel je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu provozovatele (dále jen „e-shop“) jsou uváděny včetně DPH. Ceny jsou platné v momentě objednávky/nákupu. Akční ceny jsou platné v momentě objednávky/nákupu nebo do vyprodání zásob.

Příjem zboží

Zákazník má povinnost při přebírání zboží zkontrolovat neporušení obalu v případě poškození upozorní na tuto skutečnost pracovníka dopravní společnosti, který s ním sepíše protokol o poškození zásilky. Na základě tohoto protokolu mu může být zboží vyměněno za nové případně poskytnuta sleva. Zákazník má možnost v tomto případě odstoupit od smlouvy. Reklamace, které lze přičíst na vrub dopravy, nejsou možné uplatnit zpětně.

Záruční a reklamační podmínky

Výměna zboží, případné vrácení zboží je vždy posuzováno individuálně, tak aby byli maximálně uspokojeny požadavky zákazníka. Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nesprávným použitím výrobku nebo nesprávným skladováním nebo na vady vzniklé běžným opotřebením.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany spotřebitele

Je-li zákazník spotřebitelem, pak má podle ust. § 1829 obč. zák. právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Právo na odstoupení od smlouvy uplatníte formou jednostranného právního jednání – dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu provozovatele WIGO spol. s r.o., K olšině 235, Pardubice PSČ 530 09. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je nedílnou součástí této informace, není to však Vaší povinností.

Odstoupení od smlouvy lze učinit i formou dopisu zaslaného na adresu provozovny provozovatele či elektronickou formou na adresu elektronické pošty provozovatele. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá provozovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14ti dnů od odstoupení smlouvy zboží, které od něho obdržel. Zboží musí být vráceno provozovateli nepoškozené, neopotřebené a je-li to možné v původním obalu.

Spotřebitel nese náklady spojené s navrácením zboží a náklady za navrácení zboží, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené zákazníkem bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká provozovateli vůči zákazníkovi nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je provozovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany provozovatele

Provozovatel má právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění smlouvy nemožné. K těmto případům může dojít zejména z důvodu vyprodání zboží, které je předmětem smlouvy, dále pak v případech kdy zákazník není schopen finančně plnit podmínky kupní smlouvy, nebo odmítne-li převzít objednané zboží. Provozovatel si dále vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě zjevné chyby v ceně za předmět smlouvy. Ve všech těchto případech je zákazník o této skutečnosti telefonicky nebo písemně informován. V případě že zákazník již uhradil platbu za předmět smlouvy, bude mu provozovatelem bez prodlení vrácena zpět na účet.

Reklamace zboží

Zákazník podá podrobnou zprávu o vzniklé závadě telefonicky nebo emailem a po té odešle zboží doporučeným balíkem na naši adresu nebo může reklamaci zboží uplatnit na naši provozovně. Součástí reklamace je platný doklad o reklamaci zboží v našem obchodě a zakoupení zboží v našem e-shopu.

Vyřízení reklamace

Reklamace budou vyřízeny v nejkratším možném termínu.

© Copyright 2015-2017 Wigo spol. s.r.o.
Webdesign a programování MagicHouse s.r.o.

Elektronická evidence tržeb EET
Podle zákona o evidenci tržeb je od 1.3.2017 společnost PEAL a.s. povinna vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinna zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.